sellen

Alla inlägg under januari 2012

Av sellen - 27 januari 2012 14:17

Tja, för en vecka sedan fick jag reda på att Selena Gomez fick en förfrågan om hon ville komma till Sverige och sjunga i november och det ville hon. Jag berättade för min mamma, då sa hon att det var en bra födelsdags present till mig. Jag blev jätteglad när hon sa det, för jag vill verkligen se Selena sjunga. Jag vill också ha en autograf av henne och såklart ett foto på mig och henne. Längtar redan till November!!!!!!!!  



  









Av sellen - 21 januari 2012 12:49

                   tja nu håller jag på med en ny familj somlever lyxliv. Familjen består av Anna och hennes dotter Alice och deras häst. Alice är jätte bortskämd så hon får allt hon vill ha. De har en sommar stuga på Cypern som de åker till på sommaren. Alice och hennes mamma och pappa skilde sig när hon var 3 år för hennes pappa tyckte att Anna var för bortskämd ja så kan de gå hahaha. Jag kommer ladda upp fler bilder med denna familjen.  


 


  På bilden så gungar Alice<3



  På bilden så borstar Alice deras häst<3



Av sellen - 17 januari 2012 20:44

Den här familjen består av en tjej  som heter Maria som bor själv i ett lyx hus. Efter ett tag hittar hon en kille som heter Martin. De gifter sig och får en son som heter Justin. Maria jobbade väldigt mycket så det var Marin som fick ta hand om Justin när han var liten. Sen tyckte familjen att de hade förstort hus så det lånade ut ett rum till en familj som de blev bästa vänner med. Familjens dotter Sara är tillsammans med Justin. Ja nu finns det nog inget mer att berätta faktiskt eller.... ju Justins mamma och pappa är inte tillsammans längre för Martin tyckte att Maria bara jobbade på och struntade i honom och Justin. Efter allt hårt arbete Maria  har gjort så är hon nu en berömd författare.  



  På bilden så jobbar Maria

Av sellen - 17 januari 2012 20:21

I natt så drömde jag att jag chatade med Selena. Efter ett tag så sjöng jag hennes låt "thats more like it" och hon sa att jag sjöng bra och om jag kunde komma till hennes studio i USA och spela in en skiva med henne. Efter några dagar åkta jag till USA och träffade henne. Det var en bit till studion så vi åkte i en limo det var jätte häftigt.I limon fick jag coola och godis. Till slut var jag framme i studion och fick hälsa på alla som jobbade. Sedan började jag och Selena sjunga "thats more like it" Den blev en jätte stor hit över hela världen och jag blev super berömd men sen vaknade jag upp ur drömmen och insåg att jag var i mitt egna rum.   




  

Av sellen - 16 januari 2012 19:19

Jag och min lille bror var och såg Alvin och gänget 3 på bio nu under julovet.  


Filmen handlar om Alvin och gänget och Chipetterna  som åker med en båt till där de ska sjunga på en stora galan. Alvin är väldigt olydig och gör massa saker på fartyget. En dag när de är ute på båten så lägger sig david och sover och då vill alvin prova fallskärm men han håller nästan på att åka i väg men de andra ekorrarna hjälper honom men de är inte tillräckligt starka så de släppper taget och de åker i väg. De hammnar på en öde får vara där ett tag. En dag mötter de en hell knäpp tjej på ön. Och så händer det saker när de är på den ön och sånt där.


Det är en film med ganska mycket skratt


Betyg från 1 till 10 får den 7 faktiskt.     

Av sellen - 16 januari 2012 17:22

Filmen jag saknar dig handlar om två enäggstvillingar som heter Cilla och Tina.  De ska fylla 15 i höst, men det får inte Cilla vara med om för hon kommer dö innan dess. De är väldigt olika för Cilla är småflummig konstnärssjäl och Tina är populär och blir ofta kär men de är ändå bästa vänner. En dag när de springer över vägen för de ska hinna med bussen så blir Cilla påkörd. Tina blir ensam tvilling . Hon måste ändå försöka stå rakt upp även om lite av henne har försvunnit bort. Det är en väldigt sorglig film med både sorg, kärlek och vänskap. 


Jag tycker själv att den är jättebra men jag gråter när Cilla bli påkörd för tänk om man förlorar någon i familjen.

Betyg av mig från 1 till 10 så får den faktiskt 10.


  



Av sellen - 15 januari 2012 20:09

  Hahaha kul nu på sims 3 husdjur att hundarna kan simma. Faktisk så tycker jag att det är bra att de gjorde sims3 husdjur för det är kul med djur och det är ju också roligt att man kan välja personlheter till dem och hur de ska se ut. Jag brukar oftas ha hundar om min familj ska ha djur på sims. Det jag tycker är synd är att man inte kan styrafåglarna fiskarna  det hade varit kul annars faktiskt.  


    På bilen leker barnet i familjen med deras hund<3

Av sellen - 15 januari 2012 10:38

   Den här familjen består av en tjej som verkligen älskar djur. Hon har 2 katter och två hundar fast sen fick hundarna valpar. De bor i ett fint hus på landet. När tjejen på bilden var barn så dog hennes föreldrar så hon fick bo hoss sin mormor. Hon hade sin första hund och katt när hon var 10 år fast sen så dog de på grund av ålder. Sen när Hon flyttade hemifrån så flyttade hon till detta huset och skaffade sig hundar och katter. Hon var nästan tillsammans med en kille fast sen komm hon på honom med e annan så de gjorde slut och sen dess så har hon bestämmt att hon alldrig ska ha en kille utan det ska bara vara hon och djuren.

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards