sellen

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Från igår och i Fredags :)

Av sellen - 18 augusti 2013 13:03

Tjenare alla läsare :) igår vid lunch tiden åkte jag och familjen i väg till Nova Lund och köpte presenter till mina kusiner och min moster. Vi gick in i en sko affär och där hittade jag ett par jättefina klackade skor. Vi köpte skorna men annars brukar mina föräldrar tycka att det är för hög klack och oroliga om jag kan gå i skorna.Men den här gången tyckte dem att det var lagom klack iallafall mamma hihihi.

Halv fem tiden så var vi på kalas hos mina kusiner.Min moster och min kusin Linnea har fyllt år och min kusin Cornelija fyller år på torsdag. Men det var trevligt på kalaset.Det var kul att träffa kusinerna och mormor och morfar och mina kusiners farmor och farfar. På kalaset så blev vi bjudna på en jättegod tårta.Det var någon sockerkaksbotten och så var det grädde och bär ovanpå.

I fredags så hade vi kräftskiva med Hampus och hans familj och det var trevligt.Det var längesedan man åt kräftor så det var jättegott tyckte jag.

Just nu sitter jag här ute i trädgårdenoch gör inget speciellt.Ska vara med Emma men hon skulle iväg och köpa saker till skolan för den börjar ju i morgon och det är blääääää. Men hon skulle höra av sig när hon var hemma men bye bye alla läsare :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sellen - 22 september 2013 17:07

Tjenare allla läsare:) tänkte sluta blogga här för jag har nämligen skaffat en nya blogg.Kände att jag har haft bloggplatsen så länge nu så nu vill jag prova en annan bloggportal.Besök gärna min nya blogg http://musicforever.blogg.se/ ...

Av sellen - 28 augusti 2013 18:16

Tjenare alla läsare:) Hade svenska sim första lektion idag. Vi lyssnade på boken via cden. På so lektionen fortsatte vu kolla på "Anne franks dagbok" Sen hade svenska igen.Vi fortsatte lyssna på boken och sen jobbade vi med uppgifter till boken...

Av sellen - 27 augusti 2013 17:33

Tjenare alla läsare:) Hade no som första lektion idag.Där fortsatte vi prata om varför vi har årstider och skottår.   På franskan så skulle vi först göra en övning.Vi skulle fråga varanda "är du ofta här?  på franska och sen svara.Efter det så fo...

Av sellen - 26 augusti 2013 18:24

Tjenare alla läsare:) Vi hade no som försata lektion idag.Först presenterade våran no lärare sig för min grupp.Vi hade inte träffat henne för hon fick åka hem för hennes son hade burtit sin arm i fedags när vi skulle ha henne.Sen pratade vi om vårat ...

Av sellen - 25 augusti 2013 16:11

Tjenare alla läsare:) idag har det inte hänt så jätte mycket.Efter frukosten var det städning.Efter städningen gick jag jut och sprang och det  gick jättebra.Vid lite över tolv tiden körde vi pappa till jobb.Sen åt jag,mamma och min lillbror på sibyl...

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards