sellen

Alla inlägg under april 2012

Av sellen - 30 april 2012 09:40

Tja alla mina läsare idag är det Valborgsmässoafton. Idag ska vi äta middag med några kompisar och senare gå till min förra skola och kolla på elden. Jag tycker det är kul att gå till elden för elden är stor och häftig plus att man mötter både lite nya  och gamla folk där.Det är helt fort vad April har gått fort det känns liksom att april precis har börjat fast att månaden är slut idag hahahahaha. Imorgon ska jag inte göra något specielt eller jag kanske ska va med en av mina bästa vänne.Men vi hörs hejdå<3    

Av sellen - 29 april 2012 19:45

Tja mina underbara läsare   jag kollade runt lite på youtube och hittade lite roliga klipp. Jag tycker de är jätte roliga och ni får gärna kommentera och skriva vad ni tycker om klippen men vi hörs hejdå<3






Av sellen - 29 april 2012 10:25

Tja alla läsare! förlåt att jag inte har bloggat här på ett tag men det har varit så mycket att göra plus att jag har bloggat lite på min och min kompis blogg stardusts.bloggplatsen.se som ni också gärna får besöka. Men nu är jag tillbaka och ska hinna med att blogga så mycket som möjligt. Nu har vi lov så vi är lediga måndag och tisdag men ändå måste jag plugga fan också!!!!! men nu ska jag berätta en sak och det är att jag ska få en ny kusin!!!!!! det ska bli så kul tycker jag. Då fall har jag fem kusiner men än så länge 4. Min lille bror vill att det ska bli en kille för att min fabror har  redan två tjejer , my och freja  heter dem  jag vill att det ska bli en tjej mn vi hörs hejdå 

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards