sellen

Alla inlägg under oktober 2012

Av sellen - 31 oktober 2012 18:52

Tjenare alla läsare!!! Idag vaknade jag lite över nio och sen gick jag,pappa och min lilebror ner och åt frukost. Efter frukosten packade jag färdigt allting som jag skulle ha med till farmor för jag ska sova över hos henne tills på fredag. Efter ett bra tag åkte vi till farnor men inann det åkte vi och hälsade på min min lilla kusin Molly,hon sov när jag och pappa kom och så är hon så gullig och liten. Efter vi hade hälsat på min kusin Molly körde vi till farmor. Hos farmor åt vi gräddbullar som vi hade köpt och så pratade vi. Sen efter ett tag åkte pappa hem och jag och farmor pratade och sen spelade jag sims. Efter någon timme körde jag och farmor till Miljögården där man kunde köpa massor med saker. Jag köpte faktiskt en julklapp som är både till mamma och pappa hihihihi. Sen när vi hade varit där ett tag körde jag och farmor till Ica. När vi kom hem igen åt jag bulle och Yoghurt och sen när jag hade ätit det spelade jag sims. Eftter ett tag spelade jag och farmor tripp trapp trull och sen ritade jag lite och när jag hade ritat var jag vid mobilen och kollade på tv. Sen var det mat och efter maten gick jag och farmor ut en runda och i kväll ska vi kolla på något pogramm på tv men bye bye alla läsare :) :) :) :)

Av sellen - 30 oktober 2012 19:07

Tjenare alla läsare!!! Idag väckte min mamma mig och min lillebror klockan sex för vi skulle sjunga för min pappa som fyller år idag. Min pappa blev jätte glad för presenterna och när vi hade sjungit för honom och han hade fått sina packet så gick jag och pappa och sov igen och mamma gick till jobbet och min lillbror kollade på tv där nere. Sen när jag och pappa vaknade igen så gick vi ner och åt frukost. Efter ett tag körde vi och hämtade min kompis Patricia i malmö och sen åkte vi till Emporia. Jag och Patricia gick själva och kollade medans pappa och lillbror gick och kollade på sina saker. Jag köpte en bok,maskara och eyeliner. Efter vi hade varit där i någon timme åt vi och sen kollade vi vidare. Sen efter två timmar till ungefär åkte vi hem och då följde Patricia med. När vi kom hem var jag och Patricia vid mobilerna och så pratade vi och lyssnade på musik. Klockan fyra åkte vi och lämnde patricia hemm hos sig och sen åkte vi och hämtade mamma. Det var jätte kul att träffa Patricia för vi har inte sätt varandra sen i sommras och sen var det kul att vara på Emporia. När vi hade hämtat Mamma åkte vi till en jätte mysig resturang och åt pizza och det var jätte gott. När vi kom hem från resturangen läste jag ur min bok som jag köpte idag.Sen gick jag och min lillebror ut och sprang och det gick jätte bra och nu ska jag dusha så bye bye alla läsate:)

Av sellen - 29 oktober 2012 16:02

Tjenare alla läsare!!!!!! min klocka  på mobilen ringde klockan åtta så jag klädde på mig och gick ner och åt frukost och kollade på tv. 10:28 tog jag tåget till trianglen och där mötte jag mamma för vi skulle till läkren. Det gick bra hos läkaren, först  vägde dem och mätte dem mig, sen pratade vi med läkaren och sen tog jag blodprov och sen urinprov. Efter vi hade varit hos läkaren lunchade jag och mamma på china box och det var jätt gott. Sen var det dags att ta tåget hem igen så mamma följde mig till sationen och såg till att jag tog rätt tåg och sånt där. När jag kom hem spelade jag sims och sen kom mormor och morfar och lämnade min min lillbror och han hade haft det bra och han hade saknat oss mycket hihihi. Nu gör jag ingenting speciellt, bara chillar framför datorn och är jävligt trött men bye bye alla läsare :)

Av sellen - 28 oktober 2012 21:56

Tjenare alla läsare!!!!!!!! Idag vaknade jag vid lite i nio tiden och jag och familjen gick ner och åt frukost. Efter ett tag efter frukosten var det dags för städning. Efter städningen gick jag ut och sprang och det gick bra men det var tröngt idag. Efter jag hade sprungit dushade jag och sen gjorde jag lite svenska och sen spelade jag sims och mamma lämnade pappa på jobb. Klockan 3 åkte vi till min mormor och morfar för min lillebror ska ova över där. Vi fick mat hos mormor och mofar,det blev spaggeti och köttfärsås och det var jätte gott. Vi stannade och pratade och åt sockerkaka och efter en timme eller något sånt åke jag och mamma hem igen. Det känns helt tomt nu utan lillebror ,jag saknar honom mycket men skönt att han kommer hem igen i morgon. När jag och min mamma kom hem från mormor och morfar spelade jag sims och sen klockan åtta myste jag och min mamma med godis, ballerinakex och solsidan hihihi. Efter ett tag efter solsidan åkte jag och mamma och hämtade pappa från jobb och nu har vi precis kommit hem typ men bye bye alla läsare:)


   

Av sellen - 27 oktober 2012 22:23

När Emma kom till mig bytade vi om och gjorde os i ordining för när jag ringde Emma när jag kom hem från burlövcenter sa hon att hon hon skulle gå bus eller godis med Filippa,filippas små syskon,Matilda och Rebecka och jag fick också såklart vara med. Jag var en djävuk och Emma var en spökprinssesa. När jag och Emma hade gjort oss i ordning var det mat,Emma åt hos oss. När vi hade ätit klar åkte vi till Filippa. När alla hade kommit och gjort sig i ordning delade vi in oss i grupper och gick bus eller godis. Jag,Emma och matilda var en grupp och i den andra var Filippa,filippas små syskon och Rebecka,jag vet att det är lite tidigt att gå bus eller godis men det är kul varenda år tycker jag hihihi. När vi hade gått mer än en timme gick vi tillbaka till Filippa och delade upp godiset som vi hade fått pch det var väldigt mycket faktiskt. När alla hade fått sitt godis satt vi tjejer och berättade spökhistorier,det var kul men läskigt hihihi. Efter ett tag var alla tvungna att åka hem men jag har haft en toppen kväll så tack så mycket tjejer ni,är Bäst!!!!!. Men bye bye alla läsare och här kommer lite bilder:)

Av sellen - 27 oktober 2012 15:28

Tjenare alla läsare!!! Här kommer fler  musik tips så håll i er hahaha men bye bye alla läsare :)




Av sellen - 27 oktober 2012 15:14

Tjenare alla läsare!! Idag vaknade jag  lite över 8 och sen klockan 9 så gick jag åt och sprang. Fy fan vad kallt det var, det var -4 grader och det hade frysigt i natt men det tänkte jag inte på så jag gick ut och sprang i träningboxor och tröja och såklart en koffta men den var tunn så jag frös as myckert :( . När jag hade sprungit gick jag direkt in i dushen för jag var så jävla frysen. Sen åt jag frukost och spelae sims och min mamma åkte iväg och tränade. När mamma kom hem från träningen åkte vi till burlövcenter för min pappa fyller år på Tisdag så vi köpte presenter till honom. Jag köpte två saker till mig själv när vi var på burlövcenter och det var filmen "Snowite and the Huntsman"  och så köpte jag en grej som man kunnde göra fina fingurer och sätta fast dem på sin mobil, ville ha den eftersom jag har en Android och det finns  typ inga snygga skal till dem. Nu är vi hemma och jag ska snart vara med Emma så bye bye alla läsare och ha en fortsatt trevlig Lördag :)

Av sellen - 26 oktober 2012 17:56

Tjenare alla läsare!!!!! Idag hade vi no som första lektion och där lämmnade vi in vårt arbete om magspjälkningen, vi fick också reda på uppgiften vi gjorde förra veckan och jag blev godkänd på den så det är jag jätte stolt och glad över. Efter no lektionen hade vi svenska och då planerade vi för discot som vi ska ha den 14c December. Vi låtade vilka grupper som skulle ta ansvar vilket och min grupp ska ha ansvar för temat och dekrationerna . Efter det hade vi engelska och då hade Louise i min klass bakat och hon hade bakat chokladmuffins med daim och kola  över muffinsen och det var super gott. Sen var det franska och där hade vi ett läxförhör och det gick jättebra. Vi hade fått ett papper för länge sedan med frågor vi skulle svara på franska om oss själva och idag skulle vi göra det muntligt och idag var det min tur, det gick bra tyckte jag men man är lite närvös.. Efter franskan var det matte och det gick också jättebra. Idag på so lektionen hade en grupp redovisning och sen hade vi religon prov. Provet gick bra men det var en fråga jag inte kunnde så jag svarae inte på den.t idag fick vim ta med oss något litet gofick jag indis och dricka på so lektionen men killarna i min klass hade köpte stora coca cola flaskor hahaha. När jag kom hem tog jag något litet att äta och sen var det dags för tennis. Idag på tennisen fick jag bättre in rörelsen i serven än förra veckan men nu gäller det  att rörelsen kommer med även när jag spelar och att när jag har sattit serven så så sätter jag den en gång till för just nu när jag sätter första serven tillexempel så missar jag andsra serven och sånt så det ska jag och min tränare öva på. Näör jagh kom hem så dushade jag och nu chillar jag vid datorn. Idag ska vi ha hemgjorda pizzor och det ska bli så gott. Ikväll blir det xfactor men bye bye alla läsare:)


Ps: Så jävla skönt att man har höstlov nu asså. Jag ska sova över hoss min farmor,vara med Emma om hon kan, kanske åka upp till min kompis som bor i Hamstad om det går och sen sen ska jag bara slappa men vad ska ni göra?

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards