sellen

Alla inlägg under maj 2012

Av sellen - 30 maj 2012 09:31

Tja älsklingar idag är det onsdag och vi har no på morgonen. Asså det är jätte tråkigt helt ärligt vi håller på  med syrer och sånt skit. Men nu har jag håll timme det är bra för då kan jag skriva här i bloggen hahaha. Igår gjorde jag franska prov. Jag var närvös hela dagen men det är jag också idag  och vet inte varför . Jag tyckte det gjick helt okej på provet eller... nej det gjorde det inte.... jo asså jag tyckte det gick sådär okej men hoppas jag får godkänt på det. Imorgon ska jag göra mtt So prov eftersom jag missade det när jag var sjuk förra veckan. Jag är inte så närvös för de prover för jag kunde allt så jag bara repetera lite när jag kommer hem sen lite morgon innan lektionen böjar men hejdå.  


Av sellen - 29 maj 2012 20:09

  Tja jag hade tänk att ha en tävling. Den som gör den bästa och finaste sommar dikten vinner. Vinnaren kommer jag skriva på min blogg så jag ger reklam för er blogg på min blogg, Dikten får inte innehålla olämpliga ord utan vanliga fina ord. Glömm inte när ni skickar in att skriva era bloggas namn för annars kan jag ju inte ge reklam för vinnarens blogg. Jag hör av mig om hur länge tävlingen pågår men sätt igång och skriv och skicka in så kanske just du vinner.  


// Sellen <3

Av sellen - 28 maj 2012 16:45

Tja i lördags var det ju final i eurovision song contest och då vanna Lorren med sitt bidrag  Euphoria. Hon fick  poäng av alla länder förutom Italien. Jag tyckte att det var bra att Loreen vann för hon har en otroligt fin röst och så var ju låten  bra också förstås. Dert är kul att Eurovision song contest kommer vara i här i sverigre nästa år. Dom tippar på att det antingen ska vara i Malmö eller i Göteborg , synd bara att biljeterna kommer vara jätte dyra men jag ska försöka över tala familjen så vi kan kolla på det live nästa år. 


men bye bye bye bye  

Av sellen - 25 maj 2012 18:50

  • Asså det har sakts väldigt mycket att Justin och Selena inte är tillsammans längre men det är så här att selena har varit mycke ute nu på turnerer och träffat fans så de har inte fått så mycket tid tillsammas så det är därför de inte har varit med varandra på ett tag plus att Justin nu hänger med Michel Jackssons dotter Paris Jacksson  men det betyder inte att de har gjort slut.

 

Av sellen - 25 maj 2012 18:00

Tja alla läsare<3 I måndags när jag kom hem från skolan fick jag jätte ont i magen och blev jätte trött. På natten kräktes jag två gånger det var inte kul!!!!!! sen har jag varit hemma tisdag, onsdag och torsdag för att jag har haft ont i magen, feber och har varit trött men idag kom jag tillbaka till skolan. Det var faktiskt kul för att idag var det än kort dag vilket är jätte skönt plus att vi fick sluta tidigare på franskan och sen att vi inte hade en hård gympa lektion. Nu ska jag om en stund vara med  en kompis men bye bye bye.


ps: ska göra mitt so prov på antingen Onsdag eller torsdag efter som jag missade det när jag var sjuk. Jag ska också göra franskaprov på tisdag HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!  

Av sellen - 20 maj 2012 19:02

Tja alla läsare!!!!!! idag fyllde min farmor år och min kusin freja fyllde år i måndags så vi firade dem med atyt gå på resturang och sen till folketspark som är ett nöjesfält med karuseller. På resturangen åt jag ryggbiff och pommes och det var jätte gott tyckte jag. I folketspark finns det mycket barn karuseller så jag åkte inte så jätte mycket men jag åkte batman.masken och någon annan som jag inte vet vad den hete men det var kul ändå. Nu är jag hemma och är ganska trött.. är lite iriterad att man ska tillbaka till skolan i morgon efter ha varit ledig onsdag , torsdag och hela helgen men snart äre det sommar lov så det ska bli skit nice. Men vi hörs bye bye bye<3


Av sellen - 16 maj 2012 14:01

Tja alla läsare idag har jag haft friluftsdag och det var jätte jobbigt i bland men ändå kul. Vi körde 60 meter springning, brännboll, kula, boll i hink och 800 meter springning och min tid där blev 4,54 och det tyckte jag var en bra tid, jag fattar inte hur vissa klarar det på 2,49 eller något liknande. Men idag fick vi sluta tidigare för vi hade ju friluftsdag plus att vi är lediga torsdag och fredag synd bara att man måste plugga till prov  till nästa vecka men bye bye bye bye<3

Av sellen - 15 maj 2012 09:51

Tja alla underbara läsare. Nu har jag precis haft stuga och där övade jag till engelskprovet jag ska ha idag. Jag är jätte närvös för engelskan men mamma förhörde mifg igår och då kunde jag allt. Nu ska vi ha bild men våran lärare är ledig så bilden blev inställd och det är så nice för då hinner man vara på bibloteket som jag är nu och skriva här i bloggen hahaha plus att bara lungna ner sig inann engelskan. Jag hoppas verkligen det kommer gå bra på engelskprovetb men vi hörs by bye bye bye<3

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards