sellen

Alla inlägg under februari 2012

Av sellen - 24 februari 2012 21:18

Från början var det johanna  som är en väldigt bortskämd tjej som bodde i en läggenhet i stan. Hon blev en kändis. Sen kände hon sig ensam så hon hyrde ut ett rum och då flyttade en som heter Emil in som johanna sen blev tillsammans med. Efter en månad friade Emil till henne. Efter ett år fick de dottern Anna och efter två år till fick de dottern Sofia. Nu är Anna ungdom och nu är hon tillsammans med en kille som heter Martin. Efter 3 månader friade Martin till Anna och bara en månad efter fick de sonen Erick Nu är sofia tonåring. För en månad sen dog  Johanna av canser så hon fick aldrig träffa Erick.  Det var all fakta om denna familjen men vi hörs!!!!!!!!!



  På bilden så friar Martin till Johanna

Av sellen - 24 februari 2012 20:59

Ja igår 04:26 om jag minns rätt födde Kronprinsessan en dotter . De döpte henne till Estelle och de tycker jag är fint plus att det är kul att vi sen kommer få en drottning. När Daniel hade ett tal till pressen så hörde man att han var väldigt glad och fortfarande inte hade riktigt förstått att han hade fått en liten dotter.Men ni kan väl skicka in en kommentar om vad ni tycker om namnvalet som kungafamiljen gjorde, men vi hörs!!!!!



 

Av sellen - 21 februari 2012 22:46

 

Läste precis detta om selena Gomez.


Selena Gomez fördes till sjukhus efter en tv-inspelning i slutet av förra veckan på grund av kraftig huvudvärk och illamående.
I helgen genomgick Justin Biebers flickvän flera tester för att ta reda på orsaken, skriver nyhetssajten TMZ.
Barnstjärnan Selena Gomez var en av gästerna i Jay Lenos tv-show i slutet av förra veckan. Men direkt efter inspelningen fördes skådespelerskan och Justin Biebers flickvän till sjukhus.
Orsaken var att stjärnan hade drabbats av kraftig huvudvärk och illamående, skriver TMZ.
En källa till tidningen US Magazine berättar att Gomez hade uppträtt mycket professionellt under inspelningen och inte visat några tecken på att hon var sjuk.

Är inte gravid

- Hon gjorde en intervju bakom scenen och hängde med Jim Carrey efter showen. Folket på "The Tonight Show" visste inte ens att hon inte mådde bra, säger källan.
I helgen fick Gomez genomgå flera tester på sjukhuset för att ta reda på vad hon drabbats av. Enligt TMZ är läkarna inte säkra på vad det kan vara. Men ryktet om att stjärnan ska vara gravid dementeras av nyhetssajten.
Nyligen var Selena Gomez och pojkvännen Justin Bieber på semester på Hawaii.




 



Av sellen - 21 februari 2012 18:20

Asså det är helt sjuk jag såg på youtube ett klipp på en tjej  i 10 års åldern som sjöng  lady gagas  låt "born this way" och hon sjöng jätte bra men sen såg jag två klipp till där hon får prata med lady gagga och sen får hon vara med och sjunga på hennes konsert så jävla fuskit. Hon sjöng  ju jävligt bra så hon är värd det ändå. Hade ni också viljat lägga upp ett klipp på youtube när ni sjöng och prata och sjunga med en artist det hade jag viljat men hon som jag pratar om hade ändå tur att lady gagga hade hittathenne på youtube.  men vi hörs!!!!




                          









Av sellen - 21 februari 2012 16:47

Dumpad kan man bli på olika sätt som via telefon, sms, mail, kompis/ kompisar och det är inte kul för man bli så sårad och har svårt att komma över det. Själv har jag aldrig blivit dumpad men ni kan vill skriva in om hur ni har blivit dumpad och hur du kände dig då och hur då gick vidare men vi hörs hejdå.



 

Av sellen - 20 februari 2012 22:52

Musik betyder mycket för mig för det utrycker hur man känner och mår på många olika sätt. Det finns både glad  och sorglig och mitt emellan musik som både är glad och sorglig. N'är jag är arg lyssnar jag på skrikig musik som talar om hur dum världen är men när jag är glad och mår bra lyssnar jag på glad musik som talar om hur lycklig man är och vill visa det för alla. Jag gillar olika sorters musik som pop, hipphopp och ballader fast bara några. Jag har alltid älskat musik och det kommer jag också alltid göra hoppas jag för man blir glad av musik. Artisterna jag gillar bäst är Selena gomez, Demi lovato, Rihanna, Lady gagga, Britney spears och Megan Nicole fast hon är inte kändis fast hon gör cover på olika låtar och sjunger jätte bra. De sorters musik jag inte gillar är Dansband och Rock. Men ni kan vill skriva in vilka låtar ni gillar och inte gillar och vad dem betyder för dig men vi hörs . Jag har faktiskt Sätt Britney spears live coolt va hahaha.  

Av sellen - 16 februari 2012 15:23


Tv serien Elsas värld är en ny tv serie som går på tv 3 på torsdagar. Serien handlar om 21 åriga Elsa Gustavsson som precis har kommit hem från Newyork. Hon bestämmer sig för att ta över Stockholm mode värld men snar märker hon att verken dörrar till tidningar är öppna för henne men hon låter sig inte stoppas så hon startar en blogg Elsas värld.  Men i stockolm finns ju Marilyn som har Stockholms hetaste mode blogg. Efter ett tag blir Elsa vän med Marilyn och snappar upp tips så hennes blogg kan växa. Men hon blir snart ett hot för Marilyn och hon försöker sabba för Elsa. I mode världen finns också Hugo Cronstedt som är chefdesigner på mode huset Cronstedt  han är också Stockholms hetaste singel. Men sedan faller Hugo för Elsa när han märker att hon är helt annorlunda än hon tjejen han brukar dejta alltså Marilyn.

 

Elsa spelas av Ellen Bergström

Marilyn spelas av Alida Morberg

Hugo spelas av Joakim Nätterqvist

 

betyg från 1 till 10

Elsas värld får 10 för den handlar både om mode och kärlek och sånt gillar jag.  

Av sellen - 5 februari 2012 20:29

  Familjen Ericksson är den bästa familjen jag har gjort. familjen består av Anna och hennes dotter Sara. De är väldigt rika. Anna och Sara flyttade till ett lyxhus när Anna och hennes man hade gjort slut. Det tog väldigt långtid innan  Anna kom över sin ex pojkvän så därför ville hon spendera mer tid till sin dotters smik och klädder. För några dagar sen köpte dom en fin Hund som de döpte till Lea. De har en butler och en hembeträde. Anna försöker flörta med butlern men det går inte så bra.  Nu är det inte mer att berätta om Familjen Erickssom men ha det bra!!!!!!!  


Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards