sellen

Alla inlägg under juli 2012

Av sellen - 31 juli 2012 17:38

Hejsan hejsan nu är jag hos morfar och mormor. Det tog lite tid för vi var först på loppis sen så skulle mormor handla till maten och morfar skulle gå in i massa affärer hahaha. Jag tog med min dator så väntar på att mitt sims ska ladda färdigt. Jag har ingen uppkoppling till internet på datan här så jag kan inte blogga från datorn men jag kan blogga från mobilen och det är bra så jag kommer blogga imorgon också så bye bye bye bloggen<3

Av sellen - 30 juli 2012 22:17

Tja alla läsare!! Jag vaknade lite över tio och gick ner och åt frukost och kollade på badminton i os. Sen gjorde jag matte och efter det ringde jag Emma men hon svarade inte. Efter ett bra tag skickade hon ett sms och sa att hon inte hade kunnit svara för hon hade ätit men hon var på väg till mig.Tillslut kom Emma och vi spelade wii och det var jättekul. Efter vi hade spelat en timme följde vi med mamma för hon skulle handla men vi gick i affärer själva tills hon var färdig. När vi var färdigs hyrde jag och Emma en film på tven dom var sådär och vi behövrr inte gå igenom vad den handlade om hahaha. Efter vi hade sätt filmen så sminkade Emma mig och sen spelade jag, Emma Hannes och hans kompisar fotboll och det var jätte kul. Nu har Emma gått hem och nu ska jag kolla på wallander så bye bye bye bye bloggen<3

Av sellen - 30 juli 2012 13:13

Tjenare just nu väntar jag på Emma.Jag har precis kollat på Andravenyn på youtube rekomenderar den verkligen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men imorgon kommer mormor och morfar till os och vi ska fika. Sen ska jag följa med dem hem så jag kommer inte blogga på ett par dagar så ni vet men nu ska jag spela sims men bye bye bye bloggen<3

Av sellen - 28 juli 2012 12:24

Tja alla läsare!!!! för en timme ungeför så sprang jag min runda. Jag är jätte stol över mg själv att jag sprang idag för annars när jag  tänker springa blir det liksom aldrig av för jag är så lat. När jag hade sprungit åt jag frukost och kollade på " so you think you can dance" och sen dushade jag. Efter jag har bloggat ska jag surfa eller spela sims jag vet inte riktigt. Idag kommer min farmor till os för mamma och pappa ska på fest hos mammas arbetskamrat. Dert ska bli kul att träffa farmor för det var ett tag sen jag träffade henne. Men bye bye bye bloggen<3


Jag och Amanda Fondell när jag var på genrepet av idol 2011

 

Av sellen - 27 juli 2012 16:49

Nu ska jag ,min pappa och Emma åka och kolla på snow white and the huntsman . Det ska bli jättekul för jag har sätt trailern och den verkar vara jättebra och jag tycker kristen stewart är jättte duktig skådespelare.. Men ha det bra bloggen

Av sellen - 27 juli 2012 12:10

Tjenare alla läser!!! Är ganska trött för vi sov på altanen och jag kunde inte sova så jag gick in och la mig i min säng istället. När jag vaknade var klockan snart 11 och jag gick ner och åt frukost och sen ringde jag Emma och vi bestämmde att vi skulle va och att vi ska på bio idag på kvällen och det ska bli jätte kul.v jag tror jag surfar och sånt medan jag väntar på Emma men bye bye bloggen

Av sellen - 26 juli 2012 21:30

Tjena bloggen nu sitter jag och familjen och eldar, äter godis och ska snart spela ett kortspel. Det har varit jättevarmt här idag så vi ska sova på altanen och det ska bli as kul men ändå lite läskigt tycker jag men bye bye bloggen

Av sellen - 26 juli 2012 18:38

Tjenare alla läsare idag hade min  mamma och pappa en överaskning till mig och min bror och det var att vi skulle åka till Tosselilla. Vi åkte vid nio tiden och det tog en timme inann vi kom dit så vi kom dit vid 10 tiden. När vi hade betalat och sånt badade vi och köpte glass. Senare åkte vi karuseller fast det var mest jag och pasppa som åkte hahaha. När vi hade åkt karuseller grillade vi korv och det var jätte gott tyckte jag. Sen gick vi och badade igen och det var as kul och sen köpte vi godis opch popcorn. Det har varit en fantisk dag och hoppas den blir lika fantastisk imorgon också men bye bye bye bloggen<3

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards