sellen

Alla inlägg under september 2012

Av sellen - 30 september 2012 17:52

 Tjenare alla läsare!!! orkade inte skriva så här kommer en recenstion av filmen "Babycall" men bye bye alla läsare :)
 

Av sellen - 30 september 2012 13:28

Diss: Jag är trött på dem som alltid klagar på gympa lektionerna,  vill inte inte vara med för dem vet att dem inte orkar inann dem har fått höra vad vi ska göra ,frågar när vi slutar hela tiden och inte lyssna på vad läraren säger så det dissar jag verkligen.


Hiss: Förra veckan köpte jag ett par nya hörlurar som heter skullcandy. Dem är skit snygga och coola för dem har en döskalle på båda siderna av hörlurarna. Det är bra ljud i den så man hör jättbra så man behöver inte ha jätte högt för att höra utan man kan ha ganska lågt och ändå höra bra  så dem rekomenderar jag verkligen .

Av sellen - 30 september 2012 13:19

Tjenare alla läsare!!!! vaknade lite inann tio och då hade mamma åkit iväg och köpt bullar till frukost. Efter frukosten var det städnig, jag hade inte stökat till så mycket på mitt rum så jag våttorkade, damsugade och hängde in klädder i gaderoben. Efter städningen pluggade jag till franska provet till på fredag och engelska. Nu har jag ett break tänkte öva på min läxa som jag fick på  solo sången klockan 5 och sen kolla lite mer på min franska. Nu hade jag tänk koppla av vid datorn och om en stund gå ut , sätta på musik i öronen och bara chilla hihihihi men bye bye alla läsare :)





Av sellen - 29 september 2012 22:56

När mamma hade hämtat min lillebror från kalaset lagade mamma och pappa mat. Det var kött, salad och min favorit dresing til mat och det var jätte gott och vi satt i vardagsrummet och vi hade tända ljus och hade det trevligt. En stund efter maten spelade jag och mamma wii. Nu har jag, mamma och pappa precis spelat två omgångar yatzy och jag förlorade första rundan men jag och mamma kom på lika på andra plats nu sissta rundan men bye bye alla läsare:)

Av sellen - 29 september 2012 20:12

Tjenare alla läsare!!!! Fick inspration av en annan blogg som hade länkbyte tävling så jag tänkte också ha det här på bloggen. För att var med och tävla ska du skriva följande:

1: Vad din blogg heter

2: En väldigt bra förklaring varför just du ska vinna

men lycka till :)

Ps: Vinnaren utses på Lördag :) men bye bye alla läsare:)


Av sellen - 29 september 2012 17:43

Hejsan !!!!! Det finns en tjej som heter Megan Nicole som göra cover på olika låtar och jag tycker hon är jättebra så här får ni lite smakprov på några låtar jag gillar extra mycket med henne men bye bye alla läsare och ha en fortsatt trevlig lördag:)




Av sellen - 29 september 2012 17:37

Tjenare alla läsare!!! Idag vaknade jag lite över tio,och sen åt jag,mamma och min lilebror frukost. Efter frukosten gick jag och badade. När jag hade badat pluggade jag engelska och franska . När jag var klar med det kollade jag och mamma på 30grader i februari och den är bra tycker jag. Efter några timmar var det dags att lämmna min lillebror på kalas .När vi hade lämmnat min lillebror på kalaset körde jag och min mamma till Burlöv center för vi skulle köpa nya tights till mig och skor .jag hittade både fina skor och tights men skorna var för trånga och tightsen var för stora så jag köpte inget. Nu är vi hemma igen och nu ska jag bara chilla framför datorn men bye bye alla underbara där ute :)

Av sellen - 28 september 2012 22:50

Tjenare här kommer bilder på min idol Selena Gomez!!! Men bye bye alla läsare:)

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards