sellen

Alla inlägg under juni 2012

Av sellen - 30 juni 2012 15:22

Tja som rubriken säger har det varit mamma och dotter dag för jag åker på läger på måndag så  vi åkte  till affärer och köpte det jag behöver som solkräm,badkläder, tröjor,trosor,tandkräm,skor, shampo och något luktegott. Pappa har jobbat natt så  han har sovit och min bror ville  inte följa med så det blev bara jag och mamma och det var mysigt för annars brukar det bara vara mamma och pappa som handlar eller hela familjen. Efter vi hade kollat i affären så fikade jag och mamma vi tog varsinm kaka och en dricka och det var jättegott. Det var kul att shoppa med mamma och jag hoppas vi kan göra om det igen. Asså på måndag åker jag på läger jag ska vara där i en hel vecka utan mamma och pappa,är närvös för jag aldrig varit borta från dem så länge i hela mitt liv men det ska också bli spännande faktiskt. Det ska bli kul att att träffa nya människor och ha massa aktiviteter och bara umgås. Efter jag har varit på lägret är jag hemma bara i två dagar för sen åker jag på semester så jag för se om jag hinner blogga på de två dagarna annars bloggar jag när jag kommer hem  från semestern och berättar vad jag har gjort. Pappa jobbar natt igen så jag, mamma och min lillebror är ju själva så vi hade tänk att hyra någon film eller baka jag vet inte vi får se men bye bye bye bloggen.

Av sellen - 28 juni 2012 19:43

Tjena det var länge sedan jag berättade om mina sims familjer så nu hade jag tänk att berätta om en av mina familjer som jag har på sims.


Sara är en 20 årig tjej som bor på en gård tillsammans med sina två hästar Demitra och Dallas. Sara har alltid drömmt att ha hästar fast när när hon var liten var hennes familj väldigt fattiga och bode på en gård så de hade inte råd med hästar.  Sara sparade  sina pengar som hon fick när hon sjöng på torgen flera gånger om dan och att hon hade tur ibland hittade  hon lite tior på marken eller bara några en kronor så nu har hon råd att skafa sig två hästar och en gård men det var också för att hon sjöng väldigt bra fast hon har aldrig viljat bli sågare. Sara vill bli bäst i ridning så hon och hennes hästar kämpar hårt och är med i tävlingar och sånt och är redo at bli stjärnor. För 3 månader sedan blev Sara tillsammans med sin granne Nicklas. För bara några dagar sedan frågade Nicklas Sara om hon ville ha barn med honom och då svarade hon nej för hon vile satsa på hästarna och ville vara tillsammans med Nicklas utan barn. Några barn blir det inte fast hon kan ångra sig men  man vet aldrig. Jag är väldigt nöjd med dena familjen och kommer fortsätta spela på den framöver<3 men här kommer bilder men bye bye bye bloggen


Sara och hästen Demitra<3

 


Här är gården där Sara , Demitra och Dallas bor<3

 

Av sellen - 28 juni 2012 15:43

Tja alla läsare idag ätr min pappa ledig fast mamma jobbbar så jag , pappa och min lillebror åkte till entre och spelade bowling där. När vi kom dit hade inte bowlingen öppet så vi gick och kollade i affärer och tog varsin glass.Tillslut var det dags för bowling och det var jättekul fast jag förlorar nästan alltid och det är inte så kul, fast på sissta rundan vann jag över min lillebror och det var bra. Jag vill vinna över pappa fast det är omöjligt för han är jättebra på bowling och allt annnat suck. Men det var iallfall kul att bowla och det är det som är huvudsaken eller? Ja nu hade jag tänk att spela lite sims eller läsa vet inte riktigt men glömm inte att jag har frågestund och den vara bara ills på söndag så snabba på hahaha men vi hörs bye bye bloggen<3  

Av sellen - 27 juni 2012 22:58

Tja ville bara säga att jag har frågestund så ni kan fråga om vad som helst och frågestunden är tills på söndag så skicka in din fråga nu<3 men bye bye bye  

Av sellen - 26 juni 2012 20:14

Tja alla läsare dagen började att mamma ringde på min mobil när jag sov och sa att hon hade fått en tandläkar tid klockan 11 för jag har haft ont i tänderna fast har haft svårt att avgöra var i tänderna jag haft ont. Jag gick upp och åt frukost och kollade på tv och sen kollade jag på film. Klockan 10 kom mamma  hem och vi körde halv 11 till tandläkaren. Det tog lite tid innan det blev våran tur men när det blev våran tur kollade tandläkaren på mina tänder och blåste lite men en sorts maskin och då gjorde det ont och då kom hon fram till att jag hade inflammation in tandköttet. När vi var färdiga hos tandläkaren åkte jag och mamma till affären ch köpte kyckling, sallad och dresing och glass och sen åkte vi hem igen. När jag kom hem ringde jag min bästis Emma och frågade om hon ville va och det ville hon. Medan jag väntade på Emma åt jag och mamma och sen kom hon. Jag och Emma fortsatte med våran dans och nu är den klar!!!!!!! sen spelade vi lite boll ute på gården och sen gick vi in och kollade på film och efter filmen åkte vi till bibloteket och lånade böcker för de hade inte öppet igår. När vi kom hem gjorde vi en ny dans till en ny låt fast den är inte färdig och sen åt vi och sen spelade jag och Emma wii med min lillebror det var jättekul. Efter vi hade spelat wii så körde jag, Emma och min lillebror fotboll fast för en stund sedan var Emma tvungen att åka hem för hon skulle packa för hon åker till Norland imorgon. Jag kommer sakna henne jättemycket för hon är borta ett tag nu och på måndag åker jag på läger och är där en hel vecka och sen när jag kommer hem är jag bara hemma i två dagar sen åker jag på semester. Mn bye bye bye bloggen<3

Av sellen - 25 juni 2012 18:09

Tja min älsklingar, ja som rubriken säger är det måndag och jag vaknade lite i nio och sen åt jag frukost sen när jag var färdig ringde jag min bästis Emma fast hon var inte färdig och sånt där så vi bestämmde att hon skulle ringas när hon var färdig så skulle vi möttas vi bibloteket får båda skulle lämna tillbaka böcker. Medans jag väntade på Emma kollade jag på film, jag hann se hela filmen innan Emma ringde och då åkte jag i väg tilkl bibloteket och där träffades vi och lämnade våra böcker. När vi hade lämnat böckerna åkte vi hem till mig och då spelade vi blokus och det var kul och efter en stund gjorde vi chokladbollar, dem blev jätte bra även om vi inte följde riktigt receptet hahaha. När vi hade ätit några chokladbollar gjorde jag och Emma en egen dans till en låt som heter "Fjortis sommar" dansen blev faktiskt bra efter många om och men och efter ett tag blev vi trötta och fortsatte äta våra chokladbollar och kollade på film. Efter filmen fortsatte vi på dansen fast bara efter ett tag så var Emma tvungen att åka hem för hon skulle på träning. Vi är inte färdiga med våran dans vi hade tänk att fortsätta på imorgon.Nu hade jag tänk att spela sims fast igentligen vill jag gå ut fast det rengnar och är grått på himlen så jag får vara inne bye bye bye bye bloggen<3   

Av sellen - 24 juni 2012 20:45

Tja nu hade jag tänk att ge musik tips, låtarna är både gamla och nya och jag gillar dem men släng gärna in en kommentar vad ni tycker  men bye bye bye bye<3







Av sellen - 23 juni 2012 14:25

Tja alla läsare idag hade min mamma och pappa en överaskning till mig och min lillebror, det var en marknad med godis ,kläder, leksaker allt möjligt men det bästa var att det fanns karuseller, jag åkte två karuseller med min pappas det var jättekul fast en av karusellerna gickl lite väl fort fast det var bara kul hahahahaha. Efter vi hade tittat på marknaden och åkit karuseller kollade vi lite till där vi inte hade kollat och då köpte vi vatten, munkar och godis det var jätte gott men nu är vi hemma och jag är lite trött  men när jag har skrivit klart detta ska jag nog spela sims eller lägga mig på gräsmattan och bara njuta av det finna vädret.Man kan säga att detta är den bästa lördagen ever iallafall på ett tag ,men bye bye bye bloggen<3

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards