sellen

Alla inlägg under mars 2012

Av sellen - 29 mars 2012 12:52

Tja idag är jag hemma från skolan för jag mår illa, ont i huvudet och är trött som fan. Jag vill inte va sjuk för  det är så mycket vi måste göra i skolan men jag får plugga när jag bli frisk. Jag vill inte vara sjuk i morgon  får då är det fredag och jag älskar fredagar och då brukar jag alltid va så glad men det brukar jag vara de andra dagarna också men jag är gladas på fredagar men vi hörs. // ellen  

Av sellen - 18 mars 2012 16:47

Tja hittade ett klipp med selena gomez, justin bieber, Ashley Tisdale och några fler. De gör ett klipp med låten call me maybe av Carly Rae Jepsen. Klippet är bra och roligt så njut men vi hörs<3  


Av sellen - 12 mars 2012 20:04

Tja i lördags var det final i melodifestivalen och då vann Loreen. Jag  tyckte om låten men jag hejade på Molly, Ulrik och lisa. Själv drömmer jag att få stå på scenen och sjunga i melodifestivalen. Men ni kan väl höra av er om ni tyckte att det var rätt låt som vann eller om ni ville att någon annan skulle vinna men vi hörs<3  



Av sellen - 4 mars 2012 20:39

Tja för någon vecka sen satt jag och kollade på ett pogramm på tv3. Plötsligt är det reklam och då är det reklam för v6 tugummin och efter ett tag hör jag att de säger v6 så tydligt att det låter som vi har sex så när dom säger efter varje måltid v6 så hörs det som efter varje måltid vi har sex hahaha. Asså det är helt sjuk. Men ni kan väll skriva in om ni också hört att de säger vi ha sex eller om jag är helt fel ute eller om ni har hört något annnat konstigt.

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards