sellen

Alla inlägg under augusti 2012

Av sellen - 31 augusti 2012 18:44

Tjenare alla läsare!!!!!!! idag har det inte hänt så jätte mycket vi håller på med Franska revolutionen i so så vi har pratat om det och det var faktiskt rätt intersant även om historien är hämsk. Vi hade ett glosförhör och det gick bra för det var bara två jag inte kunde så jag är nöjd. Vi har tagit skolfoto och det var kul för fotografen var rolig men jag hoppas jag blev bra , man vill ju aldrig ha en dålig bild liksom. Imorgon ska jag va med  Emma och sen imorgon kanske hela familjen åker och kollar på Ulrik Munther och hoppas jag får hans atugraf. Om vi ska åka och kolla på honom tar jag mobilen med mig så jag kan fotoa så foton kommer om vi nu ska ditt men jag vet inte. Så jävla skönt att det är fredag så jag ska bara chilla framför datorn och lysna på spotify och sen ska jag och familjen spela kort tror jag eller göra något annat skoj men bye bye bye bloggen:)

Av sellen - 30 augusti 2012 07:56

Tjenare alla läsare!!! Vaknade i morse av att det rengnade och åskade. Ja gick ner och åt frukost och efter ett tag slutade det rengna. Jag hade frågat pappa om han kunde köra mig och sen slutade rengna och då täkte jag att jag ändå cykla till skolan men vad händer när man har cyklat en bit? Jo det börjar rengna och åska igen och man fick cykla så snabbt man kan till skolan och nu sitter jag och väntar på No lektionen ska börja men bye bye bye bloggen :)

Av sellen - 29 augusti 2012 16:36

Tjenare alla läsar!!! Jag har tråkigt så här kommer en bildbomb men bye bye bye bloggen :)

Av sellen - 28 augusti 2012 18:28

Tjenare alla läsare!!!!!! idag hade vi gympa som första lektion och vi hade intervaller och det gick bra men det var jävligt jobbigt. Sen efter skolan tränade jag tennis och det gick också bra men det var också jobbigt och kul så när jag kom hem från tennisen åt jag mat och sen gick jag och badade och kollade på gloserna vi hade fått i Engelskan. Jag är ganska trött för jag har sprungit nu många dagar i rad plus intervallerna och tennisen så jag hade tänk att gå och lägga mig i en lagom tid idag så jag är piggare tills imorgon, nu ska jag bara slappa vid datorn och kanske tv jag vet inte men bye bye bloggen :)

Av sellen - 27 augusti 2012 20:26

Tjenare idag fyller Emma år och efter skolan bjöd hon in mig, louise. Amanda och Jennifer på ett liet party där hon bjöd på kladdkaka cheescake men jag och godis. Vi körde en jätte rolig lek och så pratade vi och efter partyt sprang jag jag min runda dom jag brukade springa inann och jag klarade springa den utan att stanna. Jag gav Emma en present som var en bild på onedirection och en mugg där fet stog bff och den var fylld med mentos hihihi men här kommer bilder men bye bye bloggen :)

Av sellen - 26 augusti 2012 20:57

tjenare alla läsare!!! Idag har jag sprungit 1km och det har jag gjort ett tag nu och nu kan jag springa utan att stanna och rundan jag sprang inann kan jag springa hur enkelt som helst så det är bevis på att min kondition har blevit bättre. Mitt nästa steg är att springa 1 km och en halv men bye bye bloggen :)

Av sellen - 25 augusti 2012 15:44

Tjenare alla läsare idag ska jag sova över hos min mormor och morfar för mamma och pappa skulle på någonfest på friskis och svettis. Innan mornor och morfar kom sprang jag min runda och jag klarade den utan att stanna en ända gång så jag är jätte stolt över mig själv. Sen tvättade jag av mig och packade och efter det kom mormor och morfar och vi bjöd på en kaka och så pratade vi och eftet två timmar åkte jag och moror och morfar hem till dem och nu vätar jag på att mitt sims ska ladda färdigt men bye bye bloggen :)

Av sellen - 23 augusti 2012 14:18

Tjenare alla läsare!!!!! idag började vi  9:30 och då var vi i klaasrummet och våra lärare sa att vi skulle ha hålla på med pjäser så de delade in oss i olika grupper och vi fick manuset och pjäserna var både på engelska och svenska. Min grupp som bestod av Emma, Louise och Ludvig  fick våran pjäs på  engelska och det blev jag inte alls glad över för jag är inte bra på engelska!!!!!! Sen åt vi lunch och sen halv 12 gick vi till badet och det var riktigt jobbigt för det var jätte varmt samtidigt  som det blåste. Det var kul att simma iallfall och vi behövde bara simma 100 meter och sen fick vi göra vad vi ville så då hängde jag med Louise och Emma och det var kul :) Sen efter vi hade badat fick vi köpa något litet godis och då köpte jag ett kexchoklad och en klubba och sen gick vi tillbaka till skolan och det var också jobbigt för det var så varm!!!!!! tillslut kom vi till skolan och då sa alla hejdå och sen åkte man hem och nu är jag hemma och är ganska trött så jag ska slappa vid datorn tänkte jag och spela sims så bye bye bye bye bye bloggen <3

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards