sellen

Alla inlägg under december 2012

Av sellen - 31 december 2012 15:11

Gott nytta år på er alla läsare:) Hoppas ni får en underbar dag/kväll/natt och äter gott och umgås med vänner och har det trevligt. Ikväll ska vi fira nyår med våra kompisar och det ska bli jätte kul. Vad har ni tyckt om 2012 ?,vad ska ni hitta på i kväll? och har ni några nyårslöften,dom här frågorna vill jag jätte gärna att ni svarar på för jag är jätte nyfiken på vad ni tycker och vad ni ska hitta på ikväll men bye bye alla läsare:)

Av sellen - 30 december 2012 19:30


Tjenare alla läsare J Idag vaknade jag vid lite över 10. Jag gick ner och åt frukost. Efter Frukosten så skickade jag ett meddelande till Louise där det stog att jag var vaken och sånt. Jag och Louise hade bestämt att vi skulle hitta på något idag. Vi kom fram till att vi skulle åka in till stan. Efter frukosten klädde jag på mig och gjorde mig i ordning. Efter en timme åkte jag och mamma till Louise men först åkte vi inom stationen och kollade hur mycket pengar jag hade på mitt busskort När jag kom till Louise var vi på hennes rum och pratade och det var trevligt. Efter ett tag tog vi bussen till stan.


Tyvärr var inte dem butikerna som vi vill gå in i öppna. Jag och Louise gick till ett café istället. Jag och Louise tog varsin kladdkaka och mineralvatten . Kladdkakan var as god. På caféet satt jag och Louise och pratade och vi åt god kladdkaka så det var jätte trevligt. När vi hade varit på caféet ett tag så gick vi in i Akademibokhandeln och där hittade Louise en bok som heter “ The note book.”

 

Sen tog vi bussen hem igen till Louise. Hemma hos Louise kollade vi en film där Louise var med. Hon har varit med i sån musikal sak på sommarlovet för något år sedan och så har någon spelat in det och gjort det till en film. Det var kul att se, alla som var med var jätte duktiga. När filmen var klar så satte vi igång musik och då sjöng vi och dansade. Efter ett tag skulle Louise och hennes familj till Emporia så dom körde hem mig på vägen dit.

 

När jag kom hem slappade jag en liten stund vid tv:n. Sen gick jag ut och sprang och det gick bra men det var ändå lite segt. När jag kom hem igen duschade jag och nu sitter jag här vid datorn och chillar men bye bye alla läsareJ

Av sellen - 29 december 2012 18:11


Tjenare alla läsare J Idag vaknade jag lite över tio. Jag gick ner och gjorde frukost och sen satt jag och kollade på tv och åt frukosten tillsammans med min lillbror. Efter ett tag gick jag ut och sprang. Det var så jävla segt i dag så det var helt sjuk men jag klarade ändå så det är jag glad och stolt över. När jag kom hem igen duschade jag och sen spelade jag sims. Mamma planerade inför sitt pass nästa år så när hon var färdig så gjorde vi smoothie och det var jätte gott.

 

Sen spelade vi Kinect och det var as kul. Sen åkte vi och hämtade min pappa på jobbet. Sen körde vi inom Ica och köpte saker till maten. När vi kom hem igen spelade jag sims och mamma började med maten. Efter ett tag var det mat. Det blev Spagetti och köttfärssås med salad och vitlöksbröd och det var riktigt gott. Nu har vi precis ätit och jag gör inget speciellt utan bara chillar och skriver här på bloggen men bye bye alla läsareJ

Av sellen - 29 december 2012 12:56

Tjenare alla läsare:)Här kommer fler musik tips men bye bye alla läsare:)



Av sellen - 28 december 2012 19:48

Tjenare alla läsareJ Nu har jag kommit hem från Mormor och morfar. Det har vart kul att vara hos mormor och morfar, jag och mormor har pratat, kollat på tv och igår var vi i stan. Hittade inte något kul i stan men det var skönt att komma ut lite iallafall. När vi hade kollat i affärer gick jag och mormor och fikade på ett café. Sen på kvällarna har vi kollat på olika pogramm så det har varit mysigt att vara där. Idag har jag varit vid datorn, lyssnat på musik ,pratat med mormor och varit vid mobilen. Idag fick jag pannkakor till lunch och det var gott. Sen för ett tag sedan körde mormor och morfar hem mig. Mormor tog med sin kaka som hon hade bakat så vi åt den och hade det trevlig. Nu för ett tag sedan körde mormor och morfar hem. Min lillbror har köpt ett “ KINECT” och det är jätte kul så jag och min lillbror har precis spelat det. Det är skönt att vara hemma men det är också skönt att komma i väg liksom. Nu gör jag inget speciellt utan skriver här på bloggen och njuter av att det är Fredag och jag har lov. Pappa jobbar så det är bara jag, mamma och min lillbror som är hemma. Jag har ingen aning om vad vi ska göra i kväll men bye bye alla läsare och trevlig helg.

Av sellen - 25 december 2012 20:15

 

Tjenare alla läsareJ Idag vaknade jag vid lite över 10 och jag gick ner och åt frukost. Efter frukosten gjorde familjen sig inordning och sen åkte vi och kollade på bio. Vi såg “Sune i Greklan” och den var faktiskt bra och den är en bra familjefilm. Efter bion åkte vi inom Media markt och efter det åkte vi inom McDonald’s och tog varsin Hamburgare.

 

När vi kom hem så skickade jag och Mamma mail till där jag vill praoa. Efter ett tag jag gick ut och sprang och det gick jätte bra. Jag hade mina nya löparskor på mig och dem var jätte bra. När jag kom hem igen duschade jag. Sen var jag vid  min mobil och spelade ett spel. Efter ett tag var det mat och det blev kyckling med ris och curry och det var super gott. Efter maten fortsatte jag och mamma skicka mail till där jag vill praoa. Imorgon ska jag sova över hos min mormor och morfar. Jag ska sova över där från i morgon till Fredag och det ska bli kul. Nu gör jag inget speciellt utan bara surfar på internet lite och har det nice hihihi men bye bye alla läsareJ

Av sellen - 24 december 2012 22:16

 

Tjenare alla läsareJ Idag på morgonen så kollade vi på film och medans vi kollade på filmen så åt vi frukost. När filmen var slut satte vi på julmusik och så hjälpte jag och min lillebror till att dekorera pepparkakshuset. Sen hjälpte jag mamma lite med knäcken . Efter ett tag spelade jag sims och sen kom Emma och gav mig en present. Jag blev jätte glad för presenten ,tack så mycket Emma ,Jag älskar dig Gumman!!!!!!!!!! Sen klockan tre kollade vi på kalle anka på tv.


Sen åkte vi och hämtade min kusin linnea vid hennes jobb och sen åkte vi hem till mina kusiner .När vi kom hem till mina kusiner var mormor och morfar där och maten var snart klar. Där blev man också bjuden på julmat och det var jätte gott. Vi körde julklappsspelet och det var jätte kul. Jag fick strumpor, tugummi, ljus och en Dove . Sen åt vi gröt ,en lite tårta och det fanns både kaffe och te. Sen efter ett tag var det julklappsutdelning och det är alltid lika kul även om man är barn eller vuxen. I julklapp fick jag ett par nya löppar skor, mjukisbyxor, strumpor, En lapp där det stog att jag, mamma, mammas arbetskamrat och hennes dotter skulle kolla på genrepet till melodifestivalen , Rihannas parfym , nya väska, två presentkort på Bik Bok och två nya näspiercingar. Jag blev jätte nöjd över mina packet. Om ett tag ska jag och mamma gå på midnattsmässa ,måste de med konfirmationen men bye bye alla läsare J

Av sellen - 24 december 2012 12:41

God jul på er alla läsare!!!! Hoppas ni får en toppen dag/kväll och äter god mat och får många julklappar men bye bye alla läsare :)

Presentation


Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk

Bilder

             


Ovido - Quiz & Flashcards