sellen

Av sellen - 28 juli 2013 20:23

Tjenare alla läsare :) idag vaknade jag av att min mamma väckte mig och sa att det var frukost.Efter frukosten ringde jag Emma och frågade om hon ville va.Det ville hon men hon skulle bara så klart slutet på en film så skulle hon komma till mig sen.Medans jag väntade på Emma var jag vid mobilen.

Efter lite mer än en timme kom Emma.Förs gick vi upp på mitt rym och pratade och sen gick vi ut och pratade.När vi hade varit ute spelade vi Wii och det var jättekul.Efter ett tag var det lunch.Det blev korv med bröd.Efter lunch fortsatte vi att spela Wii. När vi hade spelat ett tag gick vi ut och körde en lek med min lillebror. Efter det så visade Emma mig fusk på Sims och det var jätte bra och jättecoola fusk hon gav mig asså. Lite i sex var Emma tvungen att åka hem för hennes familj skulle ha gäster.

När Emma hade gått fortsatte jag spela Sims.Nu har vi precis ätit mat.Det blev räkmacka till mat idag och det var jätte gott.

Igår åt vi tidig frukost och efter det gjorde vi oss i ordning.Sen tog vi tåget till Danmark och var på Bakken med Hampus och hans familj. Det var jättekul på Bakken och jag åkte mycket karuseller. Nät man kom hem var man ju helt slut.Men det är för att det var mycket ljud och det var intensivt.

Nu ska jag fortsätta spela Sims men bye bye alla läsare :)

Av sellen - 26 juli 2013 21:34

Tjenare alla läsare :) idag vaknade jag av att min lillebror väckte mig och sa att det var frukost. Efter frukosten städade vi. Efter städningen åkte vi till Hallongården i Trelleborg.

Det var jätte trevligt på hallongården. När vi kom ditt så åt vi lunch och så åt vi varsin kaka till efterätt. Jag,min lillebror och min pappa åt pannkakor och mamma åt någon soppa. Efter vi hade ätit så gick vi omkring och kollade på de jätte stora odlingarna av hallon. Det var jätte coolt för det fanns jätte stora hallon,de hade faktiskt samma stor lek som en jordgubbe ungefär.

Det fanns inte bara odlingar där utan också djur.Vi såg en kanin,getter och ges. Det skulle också famnas hundar och katter men vi såg inga. När vi hade gått omkring och kollat ett tag gick vi in i en affär av något slag och köpte jordgubbsaft och ved. Eftet det åkte vi hem.

När vi kom hem så laddade jag ner lite saker till Sims och sen spelade jag. Efter några timmar var det mat.Det blev grillspett med klyftpotatis och salad och tatziki och det bar jätte gott. Efter maten spelade jag Sims. Efter ett tag cyklade jag och familjen ut en runda. Vi cyklade förbi en kiosk och där köpte vi mjukglass och det var gott. Nu är vi hemma och nu ska vi kolla på film men bye bye alla läsare :)

Av sellen - 25 juli 2013 18:34

Tjenare alla läsare :) idag vaknade jag av att min mamma väckte mig och sa att det var Frukost.Eftedr frukosten spelade jag sims och mamma pappa åkte i väg till Ikea. Vid ett vtiden blev jag hungrig så då värmde jag två pizzabitar till min lillbror och gjorde smoothie.Jag tyckte min smoothie blev väldigt god men min lillbror tyckte att jag hade lagt i för mycket yogurt.

Efter vi hade ätit så gick jag och min lillbror ut lite.Efter efter tag träffade min lillbror en kompis så dem gick till deras koja.Jag gick hem igen och precis när jag ska öpnna dörren ser jag våran bil och min föräldrar kommer ut.När jag kom in laddade jag ner lite saker till sims och sen spelade jag. Nu har jag precis nästan varit ute och kört en lek med min lillbror och hans kompisar.Lekan går ut på att jag ska gömma mig och så ska de leta upp mig och jaga mig hahaha men det är jävligt kul.

Nu sitter jag här vid datorn och slappar och mamma pappa håller på med maten men bye bye alla läsare:)

Av sellen - 24 juli 2013 19:57

Tjenare alla läsare:) idag vaknade jag av att min lillebror väckte mig och sa att det var frukost.Efter frukosten var jag vid mobilen.Efter ett tag gick jag och min pappa ut och sprang.Det gick bra men det var jobbigt.

När vi kom hem så duschade jag. Efter en timme åkte vi in till stan. Halv två mötte bi mammas arbetskamrat och hennes familj så trampade vi trampbåt. Det var trevligt men det var jävligt varmt hihihi.

Vi trampade trampbåt i en timme.Efter det gick vi in till en leksaks affär för min arbetskamrats familj skulle hitta en födelsedagspresent till någon dom kände.De hittade inte det dem var ute efter så vi gick till en annan affär och då hittade dem vad de var ute efter.

Sen gick vi och åt på en restaurang. Jag åt grillspett med klyftpotatis,sallad och tzatsiki och det var jätte gott. När vi var färdiga och hade betalat så gick vi omkring lite i stan. Efter ett tag sa vi hejdå till varandra.Efter det så köpte vi fudge i ett stånd och sen åkte vi hem.

När vi kom hem så spelade jag Sims.Efter ett tag så fastnade Sims så jag var tvungen att stänga datorn.Men nu är jag här vid mobilen och slappar men bye bye alla läsare :)

Av sellen - 22 juli 2013 21:25

Tjenare alla läsare :) idag vaknade jag av att min mamma väckte mig och sa att det var frukost.Det blev frukostbullar till frukost idag och det var jättegott.

Efter frukosten var jag vid mobilen.Vid tjugo över tolv så gick jag ut och sprang.Det gick bra men det var jävligt jobbigt.När jag kom hem duschade jag.Efter en halvtimme timme följde jag med mina föräldrar till burlövcenter för du skulle handla till maten idag och inför veckan.När vi hade handlat klart tog vi varsin hamburgare på Macdonalds.Sen åkte vi hem.

När vi kom hem spelade jag Sims.Eftet en och en halv timme orkade jag inte spela mer.Så jag la mig i sängen och slappade vid mobilen och sen efter en stund somnade jag. När jag vaknade igen då var jag vid datorn.Efter en timme eller så var det mat.Det blev kolgrillad kyckling med ris och curry och det var jätte gott.

Efter en halvtimme åkte jag och familjen ner till stranden och badade.Det var skönt i vattnet men det var svalare idag än var det var igår.Efter en timme eller lite mer så åkte vi hem. När vi kom hem så duschade vi.Sen åt vi våfflor och det var jättegott men bye bye alla läsare :) :)

Av sellen - 22 juli 2013 10:34

Tjenare alla läsare :) idag fyller min idol,Selena Gomez år så ett jättestort grattis till henne.Ha en fortsatt underbar dag Selena !!!!!

Av sellen - 21 juli 2013 22:36

Tjenare alla läsare :) idag Vaknade jag av att min mamma väckte mig och sa att det var frukost. Det blev frukostbullar till frukost idag och det var gott. Efter frukosten ringde jag Emma och frågade om hon ville va. Hon ville va fast hon skulle till optikern så hon skulle höra av sig när hon kom hem.

Sen laddade jag ner saker till mitt Sims. När jag var färdig med det så spelade jag Sims och mamma och pappa åkte i väg och spelade golf. Efter ett tag så orkade jag inte spela Sims mer så då var jag vid mobilen.

Vid ett tiden blev jag hungrig så då åkte jag till Ica och köpte mat.När jag kom hem så åt jag och sen surfade jag på datorn.Efter en liten stund smsar Emma mig och säger att hon är hemma och att hon bara ska äta och sen kommer hon till mig. Efter en halv timme kom mina föräldrar hem och bara en liten stund därefter kom Emma.

Först pratade vi om Turkiet där jag har varit på semester .Sen visade jag Emma bilder.Efter det så visade Emma one direction senaste låt och sen var vid youtube lite. Efter det så var vi ute och pratade pch hade det trevligt. Sen kollade jag och Emma på film. När vi hade sätt en del av filmen så ville vi gå ut då då gjorde vi det. Pappa hade sattit på vattenspridaren för att vattna blommorna och jag och Emma försökte undvika strålarna. Emma sprutade mig i ansiktet med en sån sprut grej så då tog jag vattenspridaren och sprang efter henne.Tyvärr var den inte tillräcklig lång för att strålarna skulle träffa henne men det var as kul. Efter ett tag var Emma tvungen att åks hem för att hon och hennes familj skulle hav myskväll.

Jag följde Emma en bit och när jag kom hem då hade pappa kommit he med maten.Det blev kycklingkebab och det var gott.Efter maten spelade jag Sims.Vid åtta tiden så åkte jag och familjen ner till stranden och badade. Det har varit så varmt idag så vattnet var jätte skönt. När vi hade badat färdigt åt vi sockerkakan som mamma hade bakat och den var jätte god.Efter det så kollade vi på Solnedgången.Sen åkte vi hem.

När vi kom hem så duschade jag och nu är jag har vid mobilen och slappar men bye bye alla läsare :)

Av sellen - 20 juli 2013 19:30

Tjenare alla läsare:) Idag vaknade jag av att mamma väckte mig och sa att det var frukost.Efter frukosten var jag vid datorn och sen var jag vid mobile.Efter någon timme så cyklade jag,mamma och pappa ut en runda.Vi hittade en kiosk där vi köpte glass och glassen var jätte god.När vi kjom hem så laddade jag ner nya saker till mitt sims.

Efter några timmar så åkte jag och familjen iväg och spelade minigolf och det var jättekul.Jag gjorde två hole in one så det är jag jätte glad för.Nu för bara en liten stund sedan kom vi hem,Just nu håller mamma och pappa på med maten men bye bye alla läsare:)

#lördag#minigolf#varmt#trött#glad#

Hejsan vad kul att du har hittat hitt:) Jag heter Ellen och är en glad och galen tjej hahaha som älskar att sjunga,spela teater,vara med kompisar och att träna.Spelar både tennis och är ute och springer när jag har tid :)

Vill ni att jag fortsätter med att ha "musik tips" eller ni vill att jag ska ha "dagens låt" i stället
 Fortsätta att ha "musik tips"
 Vet inte riktigt,tycker om båda två
 Ha"Dagens låt" istället
 Bry mig inte!!!!!

<<< September 2013

Skriv gärna något i gästboken

Här kan du översätta min blogg på olika språk